Teollisuuden pinnoitukset ja maalaukset

Pinnoitukset ja maalaukset erilaisille teollisuuden aloille

Teollisuuskohteet vaativat pinnoitteilta erityistä kestävyyttä. Oikeaoppisesti, laadukkailla materiaaleilla tehty pinnoite suojaa vuosien ajan ja takaa kovankin kulutuskestävyyden. Hyvin tehty pinnoite on myös vedenpitävä ja saumaton, eikä se altistu korroosiolle.

Osaavista jäsenyrityksistämme löytyy ammattilaiset toteuttamaan erilaiset pinnoitustyöt sekä maalaukset teollisuuden tarpeisiin. SUJU:n kanssa yhteistyötä tekevät yhteistyökumppanit ja jäsenet takaavat aina onnistuneen jäljen urakassa kuin urakassa. Tarkka laatujärjestelmämme varmistaa työn ensiluokkaisuuden ja asiakastyytyväisyyden.

Jos tarvitset lisätietoa jäsenyrityksistämme tai haluat liittyä jäseneksi toimintaasi edistävään yhdistykseen, ota meihin yhteyttä!