Rappaustyöt

Rappaustyöt alan ammattilaiselta

Jäsenyrityksemme urakoivat erilaiset rappaustyöt niin suurempiin kuin pienempiin työkohteisiin. Kaikissa rappauksissa pidetään huolta, että työ suoritetaan kohteeseen sopivilla materiaaleilla huolellisesti alusta loppuun. Rapattavat pinnat puhdistetaan ja laastin levityksessä käytetään joko laastiruiskua tai lastaa. Hyvin tehty työ viimeistellään rakennuksen värin mukaisella pintarappauksella, mikä takaa saumattoman ja tasaisen pinnan.

Kun asioit SUJU:n kanssa, saat takuuvarmaa palvelua. Jäsenyrityksemme ovat alansa ammattilaisia, jotka tähtäävät tyytyväisiin asiakkaisiin ja kestävään työjälkeen. SUJU auttaa jokaista jäsenyritystään kehittymään alansa huippuosaajaksi tarjoamalla koulutusta, hyvät yhteistyökumppanit ja muita etuja, joista jäsen ja samalla asiakkaat hyötyvät parhaalla mahdollisella tavalla.